Vol. 21 No. 2 (2015): Educación intercultural: relaciones entre «mayorías» y «minorías». Perspectivas y paradigmas
Educación intercultural: relaciones entre «mayorías» y «minorías». Perspectivas y paradigmas

Artículos de Investigación

Andrea García-Santesmases, Carolina Herrero Schell
249
The challenge of inclusive (co)education in multicultural classrooms
https://doi.org/10.15443/tde675
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde675
Noelia Enriz
261
Return to Teko’a. Identity reaffirmation processes in the province of Misiones
https://doi.org/10.15443/tde676
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde676
Ruth Nina-Estrella
273
To be a dominican emigrant in Puerto Rico. An approach from the Social Psychology
https://doi.org/10.15443/tde677
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde677

Artículos de Experiencias Educativas

Ana Campos Centeno, Mauricio González Oviedo
327
Costa Rica: pueblos indígenas y reconquista educativa
https://doi.org/10.15443/tde680
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde680
Mariana Gesualdi, Rossana Scialaba, Silvia Sunsi
347
Interculturality and school: an experience of formation at primary level with teachers of the Provincia de Buenos Aires, Argentina
https://doi.org/10.15443/tde681
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde681
Adir Casaro Nascimiento, Antonio Aguilera Nascimiento
367
The intercultural indigenous school and the dialog of knowldege. The experience in indigenous Guaraní and Kaiowá schools, Brazil
https://doi.org/10.15443/tde682
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde682
Gabriela Novaro
381
Intercultural challenges or challenged intercultrality? Experiences in schools with emigrant population in Argentina
https://doi.org/10.15443/tde683
PDF (Español (España))
DOI: https://doi.org/10.15443/tde683